همۀ این ولاسکو ولاسکوگفتن ها به خاطر شماست

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

همۀ این ولاسکو ولاسکوگفتن ها به خاطر شماست
بازديد : 1007

یکشنبه شب هتل المپیک میزبان شام آخر کادرفنی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بود. خولیو ولاسکو که به خاطر حضور در کنفرانس خبری پس از بازی ایران – ژاپن دیرتر از سایرین به محل هتل رسید، به محض ورود به رستوران المپیک با تشویق پیاپی و ولاسکو ولاسکو گفتن ملی پوشان روبرو شد و به احترام ملی پوشان به آنها تعظیم کرد. ولاسکو پیش از صرف شام با بازیکنان همکلام شد و لحظاتی نیز برای آنها حرف زد. او گفت: من دو سال تجربه فوق العاده، زیبا و فرهنگی در ایران داشتم. درست است که من از یک کشور بافرهنگ می آمدم و به یک فرهنگ متفاوت با آنچه داشتم برخورد کردم ولی این برخورد و چیزهای زیادی که از آن یاد گرفتم برایم دلچسب بودم. ولاسکو در ادامه گفت: به شما افتخار می کنم. کار کردن کنار شما را هم برایم خودم افتخار می دانم. شعارهایی که مردم به اسم من سردادند و همه این ولاسکو ولاسکو گفتن ها به خاطر شماست. مردم می فهمند و احساس می کنند که شما حالایک تیم منسجم هستید و از این بابت خوشحالند. من از همه شما تشکر می کنم که در این مدت، خوب کار کردید و برای رسیدن به اوج، کم نگذاشتید. به خاطر همه چیز از شما ممنونم. سرمربی تیم ملی ادامه داد: امیدوارم درادامه مسیری که دارید من هم کنارتان باشم ولی واقعیت این است که هنوز هیچچیز معلوم نیست. فقط می توانم بگویم والیبال ایران با من یا بی من می تواند در بالاترین سطح والیبال جهان حضور موفق داشته باشد. من برای ادامه راهتان در تیم ملی، تیم های باشگاهی و در کنار خانواده تان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم باز هم ببینمتان. خولیو ولاسکو در پایان شام آخر، یکبه یک بازیکنانش را در آغوش کشید و ثانیه هایی با آنها خوش و بش و وداع کرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1391/7/21/5 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]



بدون خودآگاهی ملی ، کشور رنگ پیشرفت به خود نمی گیرد . حکیم ارد بزرگ


پاسخ:سلام آبجي،ممنون...

این نظر توسط BaRaN در تاریخ 1391/6/27/1 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash

ie sar be ma nemizania

asan ghahr پاسخ: سلام آبجي...باشه ميام،حالا بخند:-D

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1391/6/24/5 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

man apam bia پاسخ: باشه حتما ميام

این نظر توسط BaRaN در تاریخ 1391/6/23/4 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

dadash chera khob nisty?

chizi shode?

پاسخ: نه هيچي نيست

این نظر توسط BaRaN در تاریخ 1391/6/23/4 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash khobi?

kam peidaie?

dadash upam bia khoshal misham

پاسخ: سلام،نه اصلا خوب نيستم...باشه

این نظر توسط saeed80 در تاریخ 1391/6/21/2 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام جمال خان

خواستم بگم که لطفا آدرس و عنوان وبلاگ من رو توی قسمت لینک های وبلاگت اصلاح کن! آخه من از میهنبلاگ به رزبلاگ کوچ کردم!
پاسخ: سلام داداش سعيد.باشه حتما اينكارو ميكنم...


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف